zaterdag 9 februari 2013

And action!

Gisteren voor het eerst bij Action geweest. Een supergoedkope woonwinkelketen. Ik vond er poëzieplaatjes voor 59 eurocent per 5 vellen (niet te geloven) en ook goedkope letters. (Ben verzot op letters, er staan er verschillende in diverse kamers bij ons thuis en de kinderen maken er voortdurend nieuwe nonsenswoorden van). Voorlopig zijn de letters maagdelijk wit, maar mijn vingers kriebelen nu al om er een bloemetjes of polkadot stofje tegenaan te plakken. Doen?



En daarnet het fotoboek gevonden dat mijn moeder me in vertrouwen heeft meegegeven. Vermits opa (mijn vader)wat vergeetachtig wordt, wil ze hem helpen met een dik boek van alle kleinkinderen. Het lag hier bij me thuis om er extra foto's in te plakken maar nu heeft toch wel één van mijn katten erin gelezen. En wel bijzonder hardhandig. Hoe kan ik dit op een elegante manier weer rechtzetten? Ik dacht al eraan de Action-poëzieplaatjes erover te plakken. Iemand een beter idee?




3 opmerkingen:

  1. Een mooie omslaghoes van leuke stofjes erom heen maken??
    Hier in Tiel is zoooo'n vreselijke action maar kreeg laatst een tip van een grotere en mooiere daar maar eens kijken want jij hebt een geweldige buit!
    X Esther (Espiratie.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jah.. ik denk ook een omslaghoes maken op de een of andere manier.
    misschien eens googelen ?
    en de action ja soms heb je er veel voor weinig, allemaal van die hebbedingen haha :-)

    X Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor het éérst bij Action ?! oeps, daar ga je vaker komen hahahaha (ik nam die poesie plaatjes ook mee van de week). Ojee, 't fotoboek... tja... bij Action hebben ze ook van die elastische hoezen liggen (bij de kantoorspullen), om boeken te kaften, misschien is dat iets.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...