zaterdag 11 mei 2013

Moederdag


 
Bij Fieve vond ik een heel mooi Moederdagkaartje,
dus zocht ik een bijpassende stofje,
maakte een hoesje en stopte er binnenin karton in.
Bovenop naaide ik Fieves ontwerp(geplastificeerd).

Bedankt Fieve!
Ik denk dat mijn moeder tevreden zal zijn met haar gepimpte Akelei.

 

At Fieve’s blog I found a very special design for mother’s day
I matched it with some fabric I found
and filled it with cardboardpaper. I put the card on top.
 

I guess mum will be happy with this personalized Aquilegia.

 
Ik heb hem in het groot gemaakt, voor moederdagkaart en hieronder zie je hem in het klein als bloemenhangertje.
De boempot en het rozenstekertje erin komen alweer van Action
(ik ben vaste klant, moet eens naar korting vragen)


9 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...